Probeer deze stappen: Maak je gebruik van de 3G of 4G dataverbinding via je smartphone? Met deze stappen zou 30NOW weer moeten werken:

    • Controleer of je genoeg data hebt, als je een dataverbinding gebruikt (hoewel we je aanraden om wifi te gebruiken, indien mogelijk).
    • Dataverbindingen via je netwerkaanbieder moeten 3G, 4G of LTE zijn en je moet een geldig data-abonnement gebruiken. We adviseren een verbinding van minimaal vier streepjes.
    • Zorg er voor dat je mobiele apparaat niet offline is. Controleer de internetverbinding door een andere webpagina te openen. Als je die pagina vanaf je mobiele apparaat kunt lezen, heb je verbinding.
    • Start je apparaat opnieuw op.
    • Controleer in de instellingen van je apparaat of er systeemupdates zijn.

Maak je gebruik van wifi? Met deze stappen zou 30NOW weer moeten werken:

    • Schakel je wifi uit. Wacht 30 seconden en schakel deze vervolgens weer in. Als dit niet werkt, start dan je router opnieuw op.
    • Sommige gedeelde of openbare netwerken (bijvoorbeeld school/werk/kantoor) beperken de toegang tot bepaalde services. Je kunt voor meer informatie contact opnemen met degenen die verantwoordelijk zijn voor het netwerkbeheer.
    • Probeer verbinding te maken met een ander wifinetwerk, als dit mogelijk is. Als het werkt met een andere verbinding, raden we je aan om contact op te nemen met de serviceprovider van het oorspronkelijke netwerk voor meer informatie.

Neem contact met ons op via de help pagina wanneer problemen zich blijven voordoen.