Lidmaatschap activeren of verlengen

Meer toegang, ondersteuning en verbinding met het Lidmaatschap;

Toegang tot 1,022+ Meditaties & Lezingen van tientallen kundige begeleiders uit verschillende stromingen;

Deel je vragen en ervaringen met de begeleiders;

Krijg inzicht in veel voorkomende uitdagingen bij het mediteren;

Je behoudt toegang tot het cursusmateriaal van de door jou aangeschafte Live Cursussen en Verdiepingsreeksen;

Onbeperkt toegang tot het 30 Dagen introductie-programma en de verdiepende Hartmeditaties;

Je ondersteunt de ontwikkeling van het platform en maakt onze missie ‘Meditatie voor iedereen’ mogelijk;

Bepaal zelf welk Lidmaatschap-tarief voor jou passend is.

 Het Lidmaatschap dient voor een deel als vergoeding voor onze werkzaamheden. We investeren bijvoorbeeld in de techniek, bieden technische ondersteuning aan alle deelnemers en begeleiders, zorgen voor een goede online beveiliging en blijven bezig met het verbeteren van het gebruiksgemak.

Aangezien het aanbod sterk is gegroeid, besteden we… WEERGEVEN

Mocht het niet mogelijk zijn om het basisbedrag te betalen, neem dan contact met ons op, zodat we voor jou tot een passende afspraak kunnen komen.
Want hoewel we een organisatie zijn welke kosten maakt, zijn we van mening dat geld nooit de reden mag zijn om geen toegang te krijgen.

30 Dagen programma

Met activatie ga je direct van start met 30 dagen mediteren:
● Je mediteert 30 dagen, 15 minuten per dag;
● Iedere dag krijg je toegang tot een nieuwe Dag-meditatie;
● Je leert stapsgewijs de kracht van meditatie begrijpen en ervaren;
● Na 30 dagen verloopt je toegang en kun je een Lidmaatschap overwegen.

Veel gestelde vragen:

Dat is een veelgehoord misverstand. Mediteren kan directe voordelen hebben voor je eigen welzijn, maar tegelijkertijd gaan de mensen om je heen ervaren dat je beter in je vel zit. Dat je meer aandacht hebt – ook voor hen! – en dat je geduldiger of vriendelijker bent tegenover je  familie, vrienden, je partner of collega’s. Meditatie kan kortom helpen om relaties te verbeteren.

Ga naar de pagina Mijn Gegevens en bekijk wanneer je huidige Lidmaatschap verloopt.

  • Je verlengt je Lidmaatschap eenvoudig op ieder moment via 30NOW.nl/registratie
  • ☝️Voor verlenging geldt: Vanaf het moment van verlengen is je Lidmaatschap weer 12 maanden geldig.

Vragen of onduidelijkheden? Neem contact op met Team Ondersteuning.

Sommige begeleiders maken gebruik van een gong of bel om het begin en/ of einde van een meditatie of lezing aan te kondigen.
Het geluid van een gong of bel tijdens een live sessies is afhankelijk van enkele factoren:
  • De lokale Zoom microfooninstellingen bij de begeleider. Zo is er standaard met Zoom een automatische ruisonderdrukking actief waarmee harde achtergrondgeluiden minder goed hoorbaar zijn. Dit brengt met zich mee dat het geluid van een gong of bel soms ook minder volledig hoorbaar is.
  • Het type gong of belletje heeft invloed op het volume en het soort geluid.
  • Het soort microfoon welke tijdens de live sessie wordt gebruikt heeft ook invloed op het geluid (volume en de toonhoogte).

Heb je andere vragen of opmerkingen over het gong- of belgeluid? Neem contact op met Team Ondersteuning.

Hoewel mindfulness zijn wortels heeft in het boeddhisme, hoef je helemaal geen boeddhist te zijn om mindfulness te beoefenen. De bekende Amerikaanse hoogleraar Jon Kabat-Zinn heeft de mindfulnesstraining veertig jaar geleden ontwikkeld door de techniek van meditatie los te maken uit de boeddhistische context, en deze toegankelijk te maken voor westerlingen. Religie komt er in de training niet aan te pas, wel laagdrempelige meditatieoefeningen, yoga en andere manieren om bewuster te leren leven. Inmiddels zijn de MBSR (Engels: mindfulness-based stress reduction, op mindfulness gebaseerde stressvermindering) en MBCT (Engels: mindfulness-based cognitive therapy, op mindfulness gebaseerde cognitieve therapie) zeer populair en helemaal geaccepteerd in het Westen.

Mindfulness verwijst naar:

  • De mindfulnesstraining, ontwikkeld om mensen te leren meer bewust te leven en anders om te gaan met stress, gedachten en emoties.
  • Een vorm van meditatie waarin je je op een niet-reactieve manier bewust wordt  van de sensaties en situaties van het moment: bewuste, milde aandacht.

 

Het opsplitsen in (live online) groepen voor interactieve contactmomenten, met beeld en geluid, is soms een onderdeel van een Live Cursus.
Hiervoor maken begeleiders gebruik van ‘Breakout Rooms’ in Zoom.

Je hebt daarbij als deelnemer altijd de mogelijkheid om niet deel te nemen aan Breakout Rooms. In dat geval blijf je in de zogenaamde “Main Room” wanneer de Breakout Rooms actief zijn.

De begeleider zal je hierover het nodige vertellen. Ook kun je bij vragen contact opnemen met Team Ondersteuning.

De inhoudelijke lijn die we bij 30NOW volgen is een eigentijdse benadering van boeddhistische meditatie. Centraal staat de beoefening van mindfulness of aandacht: een erkennend gewaarzijn van lichamelijke en mentale ervaringen. Hoewel er verschillen zijn in stijlen en inhoud van de aangeboden meditaties, sluiten ze alle aan bij het principe van mindfulness. Er worden ook meditaties aangeboden die andere kwaliteiten tot ontwikkeling kunnen brengen zoals kalmte, vriendelijkheid en compassie.

Zie ook 30NOW.nl/over-30now

Staat jouw vraag er niet bij?
Neem dan contact met ons op!

This is an automatically translated version of 30NOW.nl - Translations may not always be accurate