Lidmaatschap activeren of verlengen

Meer toegang, ondersteuning en verbinding met het Lidmaatschap;

Toegang tot 1000+ Meditaties & Lezingen van tientallen kundige begeleiders uit verschillende stromingen;

Deel je vragen en ervaringen met de begeleiders;

Krijg inzicht in veel voorkomende uitdagingen bij het mediteren;

Je behoudt toegang tot het cursusmateriaal van de door jou aangeschafte Live Cursussen en Verdiepingsreeksen;

Onbeperkt toegang tot het 30 Dagen introductie-programma en de verdiepende Hartmeditaties;

Je ondersteunt de ontwikkeling van het platform en maakt onze missie ‘Meditatie voor iedereen’ mogelijk;

Bepaal zelf welk Lidmaatschap-tarief voor jou passend is.

 Het Lidmaatschap dient voor een deel als vergoeding voor onze werkzaamheden. We investeren bijvoorbeeld in de techniek, bieden technische ondersteuning aan alle deelnemers en begeleiders, zorgen voor een goede online beveiliging en blijven bezig met het verbeteren van het gebruiksgemak.

Aangezien het aanbod sterk is gegroeid, besteden we… WEERGEVEN

Mocht het niet mogelijk zijn om het basisbedrag te betalen, neem dan contact met ons op, zodat we voor jou tot een passende afspraak kunnen komen.
Want hoewel we een organisatie zijn welke kosten maakt, zijn we van mening dat geld nooit de reden mag zijn om geen toegang te krijgen.

30 Dagen programma

Met activatie ga je direct van start met 30 dagen mediteren:
● Je mediteert 30 dagen, 15 minuten per dag;
● Iedere dag krijg je toegang tot een nieuwe Dag-meditatie;
● Je leert stapsgewijs de kracht van meditatie begrijpen en ervaren;
● Na 30 dagen verloopt je toegang en kun je een Lidmaatschap overwegen.

Veel gestelde vragen:
Categorieën Technische vragen

Nee. Je hebt toegang tot één account vanaf meerdere apparaten. Zorg er wel voor dat je je aanmeldt met de juiste gebruikersnaam.

Categorieën Technische vragen

Het kan voorkomen dat onze e-mails onverhoopt in je reclame-map/ spam-box terecht zijn gekomen.
Om er zeker van te zijn dat onze e-mail bij je worden afgeleverd, kun je [email protected] toevoegen aan je adresboek, je contactpersonen of lijst met veilige afzenders.

Wil je dit eerst controleren? Mocht je als nog tegen problemen aanlopen, stuur dan een bericht naar Team Ondersteuning.

Categorieën Technische vragen

Onder iedere e-mail van 30NOW vind je een link voor het uitschrijven. Loop je ergens tegenaan? Mail ons dan via [email protected]

Categorieën Technische vragen

Zodra je bent ingelogd ga je naar https://www.30now.nl/mijngegevens/. Je kunt hier zelf je gegevens wijzigen.

Categorieën Technische vragen

30NOW slaat jouw persoonlijke gegevens en gebruikersdata op in een beveiligde database. En daar blijven ze ook. We geven deze informatie niet door aan derden voor commerciële doeleinden. Stuur een bericht naar Team Ondersteuning wanneer je een export van je gebruikersinformatie wilt ontvangen.

Geen probleem. Ga naar de pagina https://www.30now.nl/wachtwoord-vergeten/. Vul je e-mailadres in en klik op ‘Verzenden’.
Vervolgens ontvang je een e-mail met je gebruikersnaam en een persoonlijke link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
Let er trouwens wel even op dat dit mailtje mogelijk in je spam-box terecht kan komen.

Met je nieuwe wachtwoord kun je vervolgens inloggen op https://www.30now.nl/inloggen/.

Wanneer je bent aangemeld voor de Live aankondigingen per e-mail maar geen deelname-links ontvangt, dan worden deze waarschijnlijk geblokkeerd door je spam-/reclame-filter.

De oplossing: Om er zeker van te zijn dat de e-mail aankondigingen bij je worden afgeleverd, kun je info(apenstaartje)30NOW.nl aan je adresboek, contactpersonen of lijst met veilige afzenders toevoegen.

Categorieën Technische vragen

Wanneer je probeert in te loggen en niet wordt doorverwezen naar de meditatie-pagina. Vernieuw dan de pagina via je browser en probeer vervolgens nogmaals in te loggen. Daarnaast het is aanbevolen om je browser cache te verwijderen (zie vraag: “Wat moet ik doen als een bepaalde functie niet werkt?”).
Neem contact met ons op wanneer je problemen blijft ondervinden via Team Ondersteuning.

Jazeker. Kijk even bij routine met mediteren, hier kan je onder andere dagelijkse meditatie-reminders activeren.

Categorieën Technische vragen

Op dit moment is er geen app beschikbaar. Als we verder groeien, kunnen we overwegen om een app te lanceren.
Alternatief is net doen alsof je een 30NOW app hebt geïnstalleerd 🙂

Voor iPhone en iPad:

1. Klik in Safari op de deelknop onderaan.
2. Klik dan op ‘Voeg toe aan beginscherm’ of ‘Add to homescreen’.
3. Vul de gewenste naam in voor je ‘App’.

Voor Android telefoons en tablets:

1. Klik in de webbrowser op de deelknop.
2. Klik dan op ‘Sneltoets toevoegen’ of ‘Add shortcut to home’.
3. Vul de gewenste naam in voor je ‘App’.

Categorieën Technische vragen

Jazeker. Stuur een bericht naar Team Ondersteuning zodat wij je een export van de gebruikersinformatie kunnen toesturen.

Aan de 30NOW Live sessies kan iedereen, met of zonder 30NOW account, live deelnemen.

De 30NOW Live sessies die je kan terugkijken met het Lidmaatschap kan je eenvoudig delen met iedereen. Hiervoor maak je gebruik van de deelknoppen welke zichtbaar zijn op ieder terugkijk-pagina (zie demo).

De meditaties uit het 30 Dagen programma en de Hartmeditaties kun je niet delen.

30NOW is nu alleen als website te bezoeken en daarvoor moet je over een internetverbinding beschikken. Wanneer we in ledenaantal groeien, kunnen we overwegen om een app te lanceren, zodat je 30NOW meditaties offline kan beluisteren. 

30NOW meditaties zijn op dit moment alleen te beluisteren met een internetverbinding. Het opslaan van een meditatie is hierbij (nog) niet mogelijk.

Categorieën Technische vragen

Heb je een nieuw e-mailadres? Je kan zelf via https://www.30now.nl/mijngegevens/ je e-mailadres wijzigen. Houd er wel rekening mee dat onze e-mailings gebruik maken van een aparte registratie. Voor het wijzigen van je e-mailadres voor de e-mailings Instellingen-links welke zichtbaar zijn onderaan iedere 30NOW e-mailing.

De geluids- en beeldkwaliteit kan per live sessie verschillen. Van invloed zijn de lokale internetverbinding en de apparatuur van de betreffende begeleider. Daarnaast kan ook je lokale internetverbinding en hardware/ apparatuur van invloed zijn op de kwaliteit.

Heb je vragen of opmerkingen over de kwaliteit? Deel het met ons.

Om je zo snel en goed mogelijk te kunnen helpen maakt Team Ondersteuning gebruik van een ticketsysteem. Iedere vraag of opmerking wordt voorzien van een uniek nummer waarmee je zelf de voortgang en reacties eenvoudig kan volgen.

Als referentie heb je ook een archief en een historie van je ingestuurde vragen en opmerkingen. Je e-mailadres is trouwens vereist om een ticket te kunnen indienen.

Om bepaalde functionaliteiten op het platform aan te kunnen bieden maken we gebruik van Engelstalige oplossingen welke niet altijd een Nederlandse vertaling aanbieden. Daardoor kan het voorkomen dat bepaalde onderdelen op het platform in het Engels worden weergegeven.

Dit kan te maken hebben met een volle cache in je browser. Een volle cache kan ervoor zorgen dat het platform niet goed functioneert. Hoe je de cache leegt, hangt af van de browser die je gebruikt. Deze website kan je hierbij helpen. Wanneer je de cache geleegd hebt is het probleem vaak verholpen. Zo niet, stuur dan een bericht naar Team Ondersteuning.

Staat jouw vraag er niet bij?
Neem dan contact met ons op!

This is an automatically translated version of 30NOW.nl - Translations may not always be accurate